Naučte se, jak chytře přitáhnout a udržet správné lidi ve vaší společnosti

Ovládněte vaši značku zaměstnavatele

Představujeme vám Personální marketing v praxi - vzdělávací projekt pro personalisty. Ukážeme vám, jak s pomocí marketingu přitáhnout a udržet ty správné zaměstnance. Naučíte se využívat vaši značku zaměstnavatele - Employer Brand. Stanete se součástí komunity kreativních personalistů.

Zapojení zaměstnanci

Vyšší zájem uchazečů

Atraktivní firma

Poznejte 5 úrovní budování značky zaměstnavatele

Pracujte jako profesionálové. Naučte se tvořit marketingové plány. Objevte nové možnosti komunikace s uchazeči i se zaměstnanci. Pronikněte do tajů reklamní produkce. Budujte atraktivní značku zaměstnavatele, která vám pomůže přitáhnout a udržet kvalitní zaměstnance.
e

1. Plánování

Ukážeme si, jak vytvořit profesionální marketingový plán značkové personální komunikace.

2. Zasažení

Objevíte nové možnosti, jak zasáhnout a komunikovat s vašim cílovým publikem.
w

3. Ovlivnění

Poznáte, jak vašim příznivcům vysvětlit, kdo skutečně jste, čím se zabýváte a proč.

4. Získání

Ukážeme si, jak z vašich příznivců získat nové zaměstnance pro vaši společnost.

5. Zapojení

Povíme si, jak zvýšit zapojení vašich zaměstnanců, a to i do personální komunikace.

Vaše vzdělávání bude pestré

Online kurzy zdarma

Studujte kdykoliv a kdekoliv

Společné workshopy zdarma

Sdílejme zkušenosti s kolegy z oboru

Workshopy šité na míru

Potkejme se u vás ve firmě

Tak s chutí do toho

Z

1. Vytvořte si účet

Registrujte se zdarma do našeho e-learningu.

2. Studujte online

Seznamte se s marketingovou teorií.

3. Sdílejte zkušenosti

Navštivte společný praktický workshop.

4. Pozvěte nás k vám

Zaměříme se na potřeby vaši firmy.
Budete přesměrováni na stránky e-learningu v novém okně.

Co o nás řekli naši studenti

Sdílení znalostí a zkušeností

Vzájemné sdílení znalostí a zkušeností jednotlivých účastníků z řad firem různého zaměření obohacené o živé diskuze a pohled třetí strany (agentury) vytvářelo v průběhu seminářů příjemnou atmosféru, kde o inspiraci a motivaci k praktickému využití nabytých poznatků nebylo nouze. Kristýna Wasylkiwová

Employer Branding Manager, Tieto Czech s.r.o.

Používání zdravého selského rozumu

Máme možnost vidět mladou agenturu, která má nakročeno být jednou ze štik v rybníčku employer brandingu/HR marketingu díky své přirozenosti, entuziazmu a umění používat zdravý selský rozum. Navíc jsem si užíval úžasného občerstvení z kuchyně manželky majitele agentury. Petr Dobrý

HR marketing expert, Česká pošta s.p.

Sjednocená koncepce employer brandingu

Největším přínosem pro mě bylo to, že jsem poprvé slyšela sjednocenou koncepci employer brandingu a uvědomila si souvislosti a návaznosti. Sdílení znalostí a zkušeností bylo obohacující a přivedlo mě k novým myšlenkám. V neposlední řadě děkuji za skvělou organizaci a milý přístup. Tereza Houštecká

HR Coordinator, Deloitte Advisory s.r.o

Share This