Poslední březnový pátek jsme odstartovali. Proběhl další ze série společných workshopů. Tentokrát jsme začali v Praze. V HUBu se s námi sešlo 8 personalistek a 1 odvážný personalista.

Během zimních měsíců jsme měli možnost workshopy zase trochu vylepšit. To vše na základě vašich podkladů z minulých setkání. Tím pádem jsme tento rok odstartovali zbrusu nové workshopy, které obsahují stále více a více příkladů a informací. Také jsme spustili intenzivní 2 týdenní online přípravu pro účastníky. Ale tím nekončíme, stále je co vylepšovat.

Přečtěte si hodnocení účastníků:

“Ahoj, bylo to příjemné páteční odpoledne. :) Možná bych uvítala více příkladů – jak negativních, tak i pozitivních. Jinak k tomu prakticky nemám výtky. Přeji bezpečnou cestu domů a jsme ráda, že se rozrůstáme v oboru – pro spokojené zaměstnance a Hrrr lidi.”

“Bylo to velmi inspirující. Pro mě bylo nejlepší slyšet příklady z praxe a zjistit, jak to funguje v jiných firmách. Člověk si to pak dokáže mnohem lépe představit. Děkuji za pozvání. Bylo to super.””

“Workshop byl super, příprava – komunikace, materiály, organizace – to vše bylo výborný, a bylo vidět, že vás to stálo spoustu času a práce. Upřímně skoro nechápu, že tuhle akci děláte zdarma. S čistým svědomím byste ji mohli i zpoplatnit, protože všechny informace, co jste předali, tu hodnotu mají.Díky moc.”

“S obsahem workshopu jsem byl spokojen. Líbilo se mi sdílení informací z praxe, koncept budování brandu. Ocenil jsem postoj, kdy je prezentován náhled na možné zpracování problematiky, nikoli dogmatickky, ale varibilní dle potřeb zpracovatele. Stručně k obsahu – jevilo se mi to koncepčně zpracovatelné. Co bych změnil – elearning – souhrnný materiál pro tisk, materiály dříve. Zajímala by mě konkrétní případová studie a nástroje, které jste využili. Děkuji za možnost se workshopu zúčastnit se a pozvání na oběd.”

 “Příprava před workshopem byla zbytečně zatěžující, vše se dá pochopit a stihnout až na místě. Bylo by přínosnější mít přesný časový plán a dodržovat pauzy, apod. Bylo by přínosnější více kočírovat upovídané kolegy, kteří nemluví k věci. Dávat více návodů než jen inspiraci. Skvěle odvedená práce, skvělá atmosféra.”

“Jsem spokojená, načerpala jsem inspiraci. Pozitivní je malá skupina účastníků = možnost věnovat se některým témaům více + šance na individuální dotazy.”

I my děkujeme. Za účast, za hodnocení a za podněty ke zlepšování.

Staňte se specialistou na personální marketing

Vyzkoušejte zdarma naše mobilní online kurzy a získáte přehled o možnostech využití marketingu v personalistice. Rezervujte si místo na některém praktickém workshopu a naučíte se, jak v 6 krocích začít využívat vaši značku zaměstnavatele.

Pozvěte nás k vám do firmy a společně se zaměříme na konkrétní témata personální komunikace, která potřebujete vyřešit.