V pátek 2.října proběhl první workshop. V pražském HUBu se nás sešlo tak akorát a celý den se nesl v pohodovém, ale pracovitém duchu. 

První ze série 3 workshopů volně navazoval na témata online kurzů 1. Personální marketing a marketing personální práce a 2. Marketingové pojmy v personalistice. Celý workshop jsme zaměřili na první část tvorby marketingového plánu, tedy na situační analýzu.  Teorii jsme prezentovali na praktických příkladech a diskutovali o nich. Našim účastníkům jsme se snažili vysvětlit, jak tento přístup využít jak během přípravy náborové kampaně, tak při dlouhodobém budování dobré pověsti zaměstnavatele.

Pro všechny účastníky nachystala naše úžasná grafička občerstvení v podobě muffinů, jablečných buchet a cuketových košíčků. Kdo měl chuť na trochu zdravější svačinu, tak si mohl dát ovoce. Oběd probíhal v nedaleké restauraci a s klidným srdcem můžeme říct, že jsme si všichni pochutnali.

Workshopy

Naši studenti nás mohli ohodnotit jako ve škole. Jak jsme dopadli? Průměrná známka 1,4 – to je výzva!

„Oceňuji převedení ‚nudné‘ teorie do online materiálů.“

„Nejlepší seminář za poslední dobu.“

„Více hlídat účastníky na školení, aby se nezapovídali.“

 

Chcete se také zúčastnit našich workshopů? Tak neváhejte a přihlaste se. Přehled termínů a míst konání najdete zde – Personální marketing v praxi.