První podzimní workshop se konal v pátek 3. 11. 2017 v prostorách pražského Impact Hubu. Zúčastnilo se jej 7 sympatických dam, které pracují pro firmy z různých oborů z různých koutů Česka.
Setkání bylo tentokrát o to zajímavější, že jej navštívila i paní z akademického světa, která společně s kolegy bude do konce roku vydávat knihu o Employer Brandingu. My i všichni účastníci jsme tedy měli šanci porovnat dva neporovnatelné světy – akademický a firemní. Paní z liberecké univerzity pak diskuze obohacovala svým trošku jiným pohledem.
Velký ohlas získaly zejména naše praktické ukázky různých reklamních (náborových) sdělení, které můžeme potkávat všude kolem nás. Těmto ukázkám jsme věnovali oproti jarním workshopům o něco více času. Na začátku jsme všechny dámy požádaly, zda by k diskuzi navrhly nějaké reálné téma z praxe. Témat se nám sešlo opravdu hodně. Ani jsme je na konci nestihli všechny projít.
Z toho vznikl závazek, že otázky či témata budeme postupně zodpovídat v následujících týdnech. Na první téma se tedy můžete těšit již tento týden. Odpověď budeme sdílet v nově vytvořeném diskuzním fóru a také na našich sociálních profilech.
V průběhu workshopu jsme se dotkli tématu image vs identita značky. Na příkladu fiktivní firmy jsme si ukázali, jakým způsobem lze pomocí nástroje brand prism diagnostikovat značku zaměstnavatele.
Velký ohlas získaly zejména naše praktické ukázky různých reklamních (náborových) sdělení, které můžeme potkávat všude kolem nás. Těmto ukázkám jsme věnovali oproti jarním workshopům o něco více času. Všechny dámy se aktivně a s velkým enthusiasmem zapojovaly do diskuzí, díky čemuž vznikaly zajímavé výstupy. Samy také mezi sebou sdílely své zkušenosti na jednotlivé problémy. Bylo vidět, že dámy si z workshopu odnesly spoustu inspirace.

Staňte se i vy specialistou personálního marketingu

Vyzkoušejte zdarma naše mobilní online kurzy a získáte přehled o možnostech využití marketingu v personalistice. Rezervujte si místo na některém praktickém workshopu a naučíte se, jak v 5 krocích začít vytvářet vaši atraktivní značku zaměstnavatele.


Jiří Hrstka

"Už na škole jsem věděl, že nechci pracovat v typické firmě, kde bych musel chodit přesně načas, odpracovat či v některých případech odsedět si svých 8 hodin denně a poté alou domů. Mám štěstí, že to u MenSeeku takto nefunguje. Svým způsobem je to ale dvojsečná zbraň, člověk se musí pořád snažit a někdy je to velká výzva. Ale to mi vyhovuje." "Co říci k mým zájmům? Mám velký sen, a to procestovat svět křížem krážem. Vždyť existuje tolik nádherných míst, které jsem ještě neviděl. Dále mě baví sport, zejména fotbal a volejbal, rád čtu, luštím křížovky a jako každý správný Čech mám rád pivo."
Share This