Letos jsme s našimi tradičními workshopy začali poměrně brzy. V pátek 12.10. jsme se s osmi účastníky sešli na naší základně v Impact Hubu. I když nás dost zdržel místní (ne)fungující systém parkování, nakonec jsme se úspěšně stihli dostat na místo na devátou hodinu.

Na workshop se přihlásila opět velmi zajímavá skupina lidí. Mezi účastníky se našli zástupci velkých korporátů, menších firem i start-upů, nechyběla rovněž jedna zástupkyně ze státní správy. Všichni zúčastnění měli možnost poznat lidi z různých oborů, od IT, lesnictví či řemeslnou výrobu až po velký retailový řetězec.

Jaká témata workshopů si účastníci přinesli

  • Jak přesvědčit a udržet stávající zaměstnance (zlepšit jejich vnímání firmy jako zaměstnavatele)
  • Využití personálního marketingu a Employer Brandingu ve státní sféře
  • Současné trendy v EB a PM
  • Kariérní stránky - jak na to
  • Přesvědčit vedení o nutnosti PM + EB
  • Tradiční vs personální marketing
  • Teorie PM / EB
  • Vydefinování výhod spolupráce pro široké portfolio uchazečů
  • Komunikace zaměstnavatele externě - cílovka: řemeslníci
  • Angažovanost zaměstnanců
  • EB a analýza konkurence

Již od začátku se většina přítomných aktivně zapojovala do diskuzí, které trvaly dlouhé minuty. Bylo nám tudíž jasné, že zřejmě nestihneme ukázat všechny příklady, které jsme si připravili. Zvlášť poučné bylo sdílení zkušeností z praxe. I my jsme získali spoustu inspirace na nové nástroje, které můžeme začít používat.

Samozřejmě nechybělo domácí s láskou připravené občerstvení. Účastníci si mohli pochutnat na muffinech se švestkami, meruňkových kufřících s tvarohem a quiche lorrain s tymiánem.

A jak workshop hodnotili naši účastníci?

"Skvělý workshop, hodně příkladů z praxe, úžasné občerstvení. Dozvěděla jsem se tolik informací, mnohem více, než za některé placené semináře. Prezentace měla hlavu a patu. Děkuji!"

Barbora Velátová, Centrum pro regionální rozvoj ČR

 

"Líbilo se mi uchopení workshopu, který je ideální pro seznámení s tématem. Velice povedený byl i vstupní e-learning."

Ondřej Šafář, PR manažer ESET

 

"Ujasnění EB, EVP, PM pro konkrétní projekt v praxi, pochopení pro tvorbu komunikace."

Monika Groesbeek, Ahold

Děkujeme, potěšení na naší straně. Věříme, že jsme se neviděli naposledy. Těšíme se na další akce v Brně a Ostravě, již brzy. Přidejte se i vy na personalni-marketing.cz/spolecne-workshopy/

Plánujete nábor z řad studentů či absolventů?

Jsme víc než pracovní potrál. Pomůžeme vám s produkcí obsahu a připravíme cílené náborové kampaně na klíč.

Hledáte partnera pro Employer Branding?

Prozkoumejte naši nabídku chytrých služeb, které vám pomohou při vytváření vaší atraktivní značky zaměstnavatele.

Jiří Hrstka

Už na škole jsem věděl, že nechci pracovat v typické firmě, kde bych musel chodit načas, odpracovat si svých 8 hodin a poté alou domů. Mám štěstí, že tak to u MenSeeku nefunguje. Svým způsobem je to ale dvojsečná zbraň. Člověk se musí pořád snažit. Ale to mi vyhovuje. Co říci k mým zájmům? Mám velký sen, a to procestovat svět křížem krážem. Je tolik nádherných míst, které jsem ještě neviděl. Dále mě baví sport, zejména fotbal a volejbal, rád čtu a jako správný Čech mám rád pivo.