Během léta jsou lidé více v pohybu. Má to svoji logiku. Je většinou teplo, slunce svítí, tak proč sedět doma. Své o tom vědí marketéři. A tak jsme v tomto období svědky různých kreativních nápadů. Sotva vytáhneme paty, už na nás z různých stran útočí záplava marketingových sdělení. Nás samozřejmě zajímalo, jak se tato sezóna projevuje v personálním marketingu. A tak jsme měli oči na stopkách a když jsme objevili něco zajímavého, tak jsme to pro vás vyfotili. Máme několik úlovků, od různých firem a v různé kvalitě. Přidali jsme naše komentáře. Vy můžete vyjádřit svůj názor  dole pod článkem. A na obrázky se nebojte kliknout.

Honeywell – celopolep tramvaje

Líbí se: velká moderní „šalina“, obrovská plocha, kombinace červené barvy a černobílé fotografie, sdělení v pohybu, výběr linky, celkové provedení

Nelíbí se: „s těmi nejlepšími“ – nejlepšími v čem?; URL honeywell.jobs.cz – když investují nemalé prostředky do polepení tramvaje, proč ještě dělají reklamu Jobs.cz? Doména jako alias vyjde na 200 Kč.

Bosch – plakáty na telefonních budkách

Líbí se: Nábor servisních techniků – jednoduchý, pozitivní vizuál, jasné sdělení, stylově čisté

Nelíbí se: Nábor techniků s VŠ; plakáty na budkách jednou z taktik masivnější kampaně, na první pohled jsme si však mysleli, že se jedná o nějaké call-centrum, motto „Každý úspěch má svůj příběh“ ve spojení s dámou v šátku nedává nedává moc smysl, CTA „Přidejte se k nám!“ je u nás už dlouho na černé listině 🙂

T-Mobile & KFC – náborové plakáty v provozovnách

Líbí se: Plakátek T-Mobilu je jednoduchý, dobře rozvržený, papoušek a slogany spolu dávají smysl, odrážky ctí „pravidlo 3“, kampaň má i vlastní mikrostránku

Nelíbí se: Plakát KFC připomíná klasický náborový inzerát, míchají se různé styly písma, není moc jasné, na co si měl zájemce odpovědět „ANO“, text chvíli „tyká“, nakonec „vyká“, zájemce by měl mít možnost kontaktovat manažera prodejny ihned a osobně

Amazon – billboard nad dálnicí

[singlepic id=6 w=800 h=534 float=center]

Líbí se: nic; no dobře, tak to, že je to veliké

Nelíbí se: celkové provedení, „rozpixelovaný“ obrázek loga (krabice), nedodržení ochranné zóny loga, titulek – koho vlastně hledají, URL – adresa je alias, který vás přesměruje na globální web, ve kterém se po chvíli ztratíte

Podařilo se vám také vyfotit nějakou „venkovní“ zajímavost z oblasti personálního marketingu? Pošlete nám ji na info@personalni-marketing.cz, děkujeme.

Baví vás využívat marketing v personalistice? Chcete se naučit, jak navrhnout design, který skutečně ovlivňuje? Studujte s námi Personální marketing v praxi.