Aktivní způsob komunikace. Největší strašák většiny firem v dnešní době, se kterým málokdo pracuje. Mladí talenti Vám nedají nic zadarmo.
Firmy inzerují nabídky pasivním způsobem na různých portálech a mylně očekávají, že mladí uchazeči je zpětně sami kontaktují. Jenže doba se žene vpřed nezastavitelnou rychlostí a situace se tak trošku otočila. Mladí talenti už nejsou tou lovnou zvěří, ale stávají se sami lovci.
Díky stále rostoucí ekonomice vznikají nové a nové pozice, které postrádají právě mladé talentované lidi. Jinými slovy, na pracovním trhu se strhl boj o talenty.
Každá firma, která se snaží neustále vymýšlet nové cesty a způsoby, jak v tomhle boji obstát, získává obrovskou konkurenční výhodu. Jsou to totiž právě zaměstnanci, kteří firmu tvoří a je to nelehký úkol najít ty správné. A ještě těžší je udržet.

Jakým způsobem můžete vyniknout?

Mluvíme hlavně o promyšlené kampani a multimediálním obsahu, který firmy mohou publikovat.

Myslete dopředu

Samotné vytvoření kampaně už dává jasný signál o tom, že vám na talentech záleží. Děláte první vstřícný krok. Je důležité vědět:

Koho chcete oslovit / Jak ho chcete oslovit /  S čím ho chcete oslovit

Veškeré odpovědi na tyto otázky můžete jednoduše získat od zaměstnanců z vlastní firmy. Ptát se, ptát se, ptát se a pak teprve tvořit.
Vaši zaměstnanci na pozicích, které potřebujete obsadit nebo doplnit jsou tím nejrelevantnějším zdrojem informací. Vědí proč do práce nastoupili, co se jim na práci líbí a co naopak ne. To jsou všechno aspekty, se kterými musíte pracovat.

Ať se to hýbe, ať to vypadá - mladí talenti to ocení

Klíčovým nástrojem na získávání mladých talentů je bezpochyby kvalitní obsah. A čím více multimediální bude, tím lépe.
Ať už to jsou články, animace, fotografie, náborová videa anebo virtuální realita v podobě 360° videí s prohlídkou vaší firmy, kde uchazeč má možnost nahlédnout do vaší firemní kultury nebo pracovního procesu. To všechno dnes funguje a láká. Specifická skupina mladých lidí tento přístup jednoznačně upřednostňuje.

Co když to pořád nestačí?

Je absolutním přežitkem prezentovat pouze to, co všechno od mladých uchazečů vyžadujete. Nebuďte pouze ve své vlastní bublině. Pokud chcete zaujmout, je zapotřebí poukázat i na to, co všechno můžete mladým kandidátům nabídnout. Jak jsme říkali - v pozici lovce už jsou mladí lidé, nikoliv firmy.
Mladá generace se už dávno nežene za penězi s vidinou žádného volného času ve společnosti, kde lidí pracují do 7 hodin do večera. Mladí lidé raději preferují kreativní prostředí s inspirativním kolektivem i na úkor výdělku.
Zajímají se o firemní kulturu a snaží se co nejlépe skloubit pracovní a osobním prostředí. Flexibilita je klíčem, který vám otevře dveře k dalším zástupům lovců.

Budujte brand k mladým lidem

Chcete, aby se vaše firma opět stala místem, o které se budou uchazeči přetahovat? Dejte to vědět do světa! Budujte váš brand i směrem k mladým lidem. Myslete na to, že právě oni budou jednou hnacím motorem vaší společnosti.
Projekt Jobfairs 2018 „Cesta k mladým talentům“ vám s budováním vaší značky směrem k mladým lidem pomůže. Vytvoříme společně dlouhodobou kampaň, zajistíme vytvoření toho nejrelevantnějšího obsahu a budeme ho publikovat na místech, kde to mladí talenti uvidí. Buďte o krok napřed před vaší konkurencí a krok blíže k získání těch největších talentů.

Získejte mladé talenty

Oslovte studenty a absolventy atraktivním profilem na Jobfairs.eu. Za zkoušku nic nedáte. Základní balíček je zdarma. Pomocí profilu můžete snadno komunikovat k tisícům mladých talentů.

Základem všeho je pro mne dobrá nálada a nadhled. To je něco, bez čeho se nedokážu obejít ve studijním ani osobním životě. Jsem studentem Masarykovi univerzity v Brně, kde aktuálně kompletuji magisterské vzdělání v rámci studijního programu Management sportu. Baví mne čelit novým výzvám a řešit zapeklité situace – primárně ale vždy s úsměvem! :-) Volného času moc není, jelikož se už od předškolního věku aktivně věnuji florbalu. Což znamená, že ve zbytku svého volna upřednostňuji pasivní odpočinek s dobrým jídlem a pitím!

Share This