Kristýna Wasylkivová: O lidech s lidmi a pro lidi

Značka zaměstnavatele je tématem poslední doby. Personalisté v ní spatřují nástroj, který je má spasit při náboru nových zaměstnanců. Pro většinu z nich je to stále nové a těžko uchopitelné téma. Přitom nejde o nic nového pod sluncem. Když jsme v roce 2006...

Náborové video 10-krát inak

Veľa krát sme spomínali, že videá povedia viac ako obrázky a texty. Prečo teda nevyužiť video pri budovaní značky? Wau, super nápad. Ale pozor, nie je video ako video a nie vždy sa nám podarí pomocou videa vyjádriť identitu značky a zasiahnuť tú správnu...

Employer Branding v Česku – 5 omylů

Employer Branding je mezi personalisty téma poslední doby. Mnozí v něm spatřují spásné řešení totálního nedostatku nových zaměstnanců. Slibují si od něj více reakcí od uchazečů a rychlé zaplnění otevřených pracovních pozic. A tak se do toho pouští. Někteří...

Případová studie: Rompa CZ – Máme formu

Společnost Rompa Vyškov vyrábí plastové výrobky pro velké množství známých firem z celého světa. Protože ve Vyškově je velký přetlak společností, které shání typologicky stejný druh zaměstnanců, Rompa nás požádala, zda bychom jim pomohli do firmy přitáhnout více lidí....

Poslední letošní workshop v Ostravě!!!

Poslední letošní workshop jsme zakončili v Ostravě!!! Jak se někdy říká: „Méně je více“, A tak to bylo i minulý pátek v Ostravě. Bylo nás jen pět. Polovina zájemců se těsně před workshopem omluvila, což nás zamrzelo, ale na atmosféře to rozhodně poznat nebylo. Měli...

Žádná nuda v Brně

Přes rozkopané brněnské ulice jsme se v pátek ráno snažili dostat k brněnskému Hubu. Začínal nám zde druhý workshop, tentokrát s „Brňáky“. Začali jsme tradiční otázkou - Víte, jaký rozdíl je mezi personálním marketingem a employer brandingem? Abychom naše účastníky...

Podzimní workshopy zahájeny

První podzimní workshop se konal v pátek 3. 11. 2017 v prostorách pražského Impact Hubu. Zúčastnilo se jej 7 sympatických dam, které pracují pro firmy z různých oborů z různých koutů Česka. Setkání bylo tentokrát o to zajímavější, že jej navštívila i paní z...

Video technologie v personalistice

Chcete oslovit co nejvíce uchazečů? Ušetřit a být maximálně efektivní? Zaujmout novým způsobem? Jde to, ale ne vždy je to jednoduché. A když už uchazeče zaujmete, tak přichází na řadu další velký úkol: přesvědčit je, že vy jste pro ně ta pravá společnost, kam by měli...

Zapojte zaměstnance do komunikace

Většinu personalistů zřejmě po přečtení nadpisu napadnou stejné otázky: Proč bychom měli do komunikace zapojovat své zaměstnance a co tím získáme? A vyplatí se nám to i z hlediska času a rentability? Pojďme si na tyto otázky rovnou odpovědět.