Máte problém najít nové zaměstnance? Nebo udržet ty stávající? Inzerce pracovních pozic zabírá čím dál méně. A k udržení zaměstnanců je třeba čím dál většího úsilí. Aby firmy obstály v takovém konkurenčním prostředí, musí se více snažit. Musí začít pracovat se svojí značkou zaměstnavatele. A k tomu je potřeba vytvořit kvalitní marketingový plán. Víme, jak na to. Připravili jsme pro vás sérii 3 workshopů, kde vám vše ukážeme. Jsme připraveni, jak jste na tom vy?

Tentokrát začínáme v Brně, a to již 1. dubna. Následuje Ostrava a Praha. Sejdeme se vždy v Impact Hubu v některé z jejich skvělých zasedacích místností. Samozřejmostí na každém workshopu je zdravé občerstvení, které připravíme vlastními silami. A na oběd půjdeme do nedaleké restaurace, kde si trochu odpočineme a načerpáme síly na odpolední práci.

/Workshop_Praha_03.png

3 workshopy – 3 témata

1. Poznání

Na prvním workshopu se budeme zabývat hlavně tím, jak správně určit postavení vaší firmy / značky na trhu práce. Ukážeme si, jak jistit, v čem jste jako zaměstnavatel jedineční a hlavně pro koho. A jak toho využít v oblasti náboru a udržení zaměstnanců. V neposlední řadě stanovíme, co je vaším cílem, tedy kam se na trhu práce chcete dlouhodobě dostat.

2. Tvorba

Na druhém workshopu, který navazuje na ten úvodní se zaměříme na zvolení strategie personální komunikace a výběr správných taktik tak, abyste co nejefektivněji dosáhli svých cílů. Zkusíme navrhnout i kreativní řešení komunikace a rozhodnout, jakými kanály budeme vše komunikovat ke svým současným zaměstnancům nebo k těm budoucím.

3. Akce

To celé společně završíme posledním workshopem, na kterém si ukážeme, jak tomu všemu dát řád. Budeme tvořit akční plány a kalkulace. Nakonec vybereme kontrolní nástroje, podle kterých můžeme měřit úspěšnost podniknutých kroků ke splnění cíle. A poradíme, jak prodat projekt v rámci firmy a získat finance.

Chceme s vámi sdílet naše praktické zkušenosti. Vše si můžete vyzkoušet, vše vysvětlujeme na příkladech a jsme připraveni o všem diskutovat.

Chcete lépe využívat značku zaměstnavatele? Naučte se, jak sestavit marketingový plán personální komunikace a s její pomocí budovat atraktivní značku zaměstnavatele. Je to jednoduché. Přijďte na naše workshopy a studujte naše Online kurzy.