Komunikace a řízení značky zaměstnavatele
Značka může žít jen tehdy, když komunikuje. Vdechněte život vaší značce zaměstnavatele. Pravidelná a cílená komunikace nejenže zvyšuje povědomí o značce a její atraktivitě pro potenciální zaměstnance, ale také posiluje vazby se stávajícími zaměstnanci a zlepšuje celkovou spokojenost v pracovním prostředí. Tato kontinuální interakce umožňuje firmám nejen rychle reagovat na tržní výzvy a změny, ale také proaktivně formovat vnímání jejich značky, což přispívá k dosažení dlouhodobých podnikatelských a personálních cílů.
Co nám značka zaměstnavatele přinese
Nestačí, že jste dobří. Musí se o vás vědět. Pomocí pravidelné a cílené komunikace nejenže zvýšíte povědomí o vaší značce a její atraktivitě pro potenciální zaměstnance, ale také prohloubíte vztahy se současnými zaměstnanci. Tím zlepšíte spokojenost a loajalitu v týmu.
Odlišíte se od konkurence
Ve vysoce konkurenčním trhu práce je zásadní, aby se firmy výrazně odlišily. Strategicky zaměřená komunikace, která zvýrazňuje unikátní hodnoty a kulturu firmy, efektivně přitahuje talenty, jež rezonují s firemními hodnotami a vizí.
Budování důvěry a transparentnosti
Pravidelná a otevřená komunikace udržuje zaměstnance informované a vytváří atmosféru otevřenosti a transparentnosti, což je zásadní pro vztahy uvnitř firmy i navenek.
Zapojení a motivace zaměstnanců
Aktivní účast zaměstnanců na tvorbě a sdílení obsahu proměňuje zaměstnance v efektivní ambasadory značky, což rozšiřuje její pozitivní image a přitahuje nové talenty.
S čím vším vám můžeme pomoct
Komunikace a řízení značky zaměstnavatele je komplexní disciplína, která se skládá z mnoha činností a výstupů. Představujeme ty nejdůležitější.
Obsahový plán
Identifikujeme témata pro komunikaci a specifikujeme, na kterých kanálech je budeme publikovat.
Redakční kalendář
Naplánujeme, co, kdy a kam budeme publikovat v souladu se strategií značky, ale i aktuálními událostmi a trendy.
Zapojení zaměstnanců
Společně vybereme interní ambasadory, kteří budou propagovat značku uvnitř i venku firmy a se kterými budeme tvořit obsah.
Copywriting a SEO
Naladíme se na vaši notu a budeme psát o vás pro vás i pro potenciální uchazeče tak, aby obsah zvládly úspěšně přelouskat všechny vyhledávače.
Grafický design a branding
Veškeré komunikační materiály ponesou váš vizuální styl. Navíc do nich přidáme vlastní kreativu, aby zaujaly ty správné lidi.
Video a fotografie
Bude-li třeba, přivezeme k vám instantní foto(video) ateliér a představíme vás „divákům“ venku v atraktivním světle.
Správa sociálních sítí
Je důležité být aktivní tam, kde jsou vaši uchazeči. Na sociálních sítích. Nechte jejich správu na nás.
Reporty a analýzy
Na měsíční bázi budeme sledovat nejdůležitější ukazatele s důrazem na analýzu dopadu na angažovanost zaměstnanců a vnímání značky.
Nástroje pro sledování sociálních médii
Můžeme rovněž využít sofistikované nástroje pro monitoring sociálních sítí a analýzu sentimentu veřejnosti.
Designové workshopy
Naplánujeme periodická setkání s klíčovými stakeholdery pro revizi a optimalizaci strategie a obsahu na základě zpětné vazby, kde probereme i návrh dalších témat ke komunikaci.
Jak budeme spolupracovat
Chceme, aby vaše značka rezonovala s lidmi, kteří pro vás pracují i s těmi, kteří o tom teprve uvažují. Naše služba zahrnuje vše od vytváření poutavého obsahu, přes angažmá vašich zaměstnanců jako ambasadorů značky, až po důkladné sledování a průběžné zdokonalování komunikace. To vše posiluje povědomí o vaší značce a buduje pevné vztahy s vaším publikem.
Návrh komunikačního plánu
Vytvoříme obsahový plán, propojující témata interní a externí komunikace, vybrané komunikační kanály a typy obsahu. Redakční kalendář pak zajistí pravidelné vydávání obsahu, který je v souladu se strategií vaší značky a aktuálním děním ve firmě.
Zapojení vašich zaměstnanců
Vybereme ambasadory z řad vašich kolegů, které zapojíme do tvorby obsahu a kteří budou propagovat značku uvnitř i venku firmy. Vybereme vhodnou komunikační platformu, která podpoří sdílení nápadů, tvorbu a korektury obsahu a jeho publikování do vybraných kanálů.
Tvorba a distribuce obsahu
Budeme vytvářet a pravidelně publikovat unikátní a autentický obsah, včetně textů, obrázků, videí a grafiky, která bude rezonovat s vaším cílovým publikem.
Sledování a hodnocení
Měsíční zprávy nám poskytnou přehled o výkonnosti komunikačních aktivit, s důrazem na analýzu dopadu na angažovanost zaměstnanců a vnímání značky.
Optimalizace komunikace
Využijeme zpětnou vazbu od zaměstnanců a zainteresovaných stran pro neustálé zlepšování komunikačních aktivit. Na společných workshopech budeme ladit strategii i obsah a navrhovat další témata.
Začněte komunikovat vaši značku
Udělejme k tomu 3 rychlé kroky
1
Popište situaci
Sdělte nám váš záměr, jeho cíle a také uživatele, kterých se týká.
2
Probereme možnosti
Ozveme se vám a pobavíme se o možném řešení vaší situace.
3
Navrhneme postup
Připravíme plán a kalkulaci pro váš konkrétní požadavek.