Komunikace a řízení značky zaměstnavatele

Značka může žít jen tehdy, když komunikuje. Vdechněte život vaší značce zaměstnavatele. Pravidelná a cílená komunikace nejenže zvyšuje povědomí o značce a její atraktivitě pro potenciální zaměstnance, ale také posiluje vazby se stávajícími zaměstnanci a zlepšuje celkovou spokojenost v pracovním prostředí. Tato kontinuální interakce umožňuje firmám nejen rychle reagovat na tržní výzvy a změny, ale také proaktivně formovat vnímání jejich značky, což přispívá k dosažení dlouhodobých podnikatelských a personálních cílů.

Co nám značka zaměstnavatele přinese

Nestačí, že jste dobří. Musí se o vás vědět. Pomocí pravidelné a cílené komunikace nejenže zvýšíte povědomí o vaší značce a její atraktivitě pro potenciální zaměstnance, ale také prohloubíte vztahy se současnými zaměstnanci. Tím zlepšíte spokojenost a loajalitu v týmu.

Odlišíte se od konkurence

Ve vysoce konkurenčním trhu práce je zásadní, aby se firmy výrazně odlišily. Strategicky zaměřená komunikace, která zvýrazňuje unikátní hodnoty a kulturu firmy, efektivně přitahuje talenty, jež rezonují s firemními hodnotami a vizí.

Budování důvěry a transparentnosti

Pravidelná a otevřená komunikace udržuje zaměstnance informované a vytváří atmosféru otevřenosti a transparentnosti, což je zásadní pro vztahy uvnitř firmy i navenek.

Zapojení a motivace zaměstnanců

Aktivní účast zaměstnanců na tvorbě a sdílení obsahu proměňuje zaměstnance v efektivní ambasadory značky, což rozšiřuje její pozitivní image a přitahuje nové talenty.

S čím vším vám můžeme pomoct

Komunikace a řízení značky zaměstnavatele je komplexní disciplína, která se skládá z mnoha činností a výstupů. Představujeme ty nejdůležitější.

Obsahový plán

Identifikujeme témata pro komunikaci a specifikujeme, na kterých kanálech je budeme publikovat.

Redakční kalendář

Naplánujeme, co, kdy a kam budeme publikovat v souladu se strategií značky, ale i aktuálními událostmi a trendy.

Zapojení zaměstnanců

Společně vybereme interní ambasadory, kteří budou propagovat značku uvnitř i venku firmy a se kterými budeme tvořit obsah.

Copywriting a SEO

Naladíme se na vaši notu a budeme psát o vás pro vás i pro potenciální uchazeče tak, aby obsah zvládly úspěšně přelouskat všechny vyhledávače.

l

Grafický design a branding

Veškeré komunikační materiály ponesou váš vizuální styl. Navíc do nich přidáme vlastní kreativu, aby zaujaly ty správné lidi.

Video a fotografie

Bude-li třeba, přivezeme k vám instantní foto(video) ateliér a představíme vás „divákům“ venku v atraktivním světle.

Správa sociálních sítí

Je důležité být aktivní tam, kde jsou vaši uchazeči. Na sociálních sítích. Nechte jejich správu na nás.

Reporty a analýzy

Na měsíční bázi budeme sledovat nejdůležitější ukazatele s důrazem na analýzu dopadu na angažovanost zaměstnanců a vnímání značky.

Nástroje pro sledování sociálních médii

Můžeme rovněž využít sofistikované nástroje pro monitoring sociálních sítí a analýzu sentimentu veřejnosti.

Designové workshopy

Naplánujeme periodická setkání s klíčovými stakeholdery pro revizi a optimalizaci strategie a obsahu na základě zpětné vazby, kde probereme i návrh dalších témat ke komunikaci.

Jak budeme spolupracovat

Chceme, aby vaše značka rezonovala s lidmi, kteří pro vás pracují i s těmi, kteří o tom teprve uvažují. Naše služba zahrnuje vše od vytváření poutavého obsahu, přes angažmá vašich zaměstnanců jako ambasadorů značky, až po důkladné sledování a průběžné zdokonalování komunikace. To vše posiluje povědomí o vaší značce a buduje pevné vztahy s vaším publikem.

Návrh komunikačního plánu

Vytvoříme obsahový plán, propojující témata interní a externí komunikace, vybrané komunikační kanály a typy obsahu. Redakční kalendář pak zajistí pravidelné vydávání obsahu, který je v souladu se strategií vaší značky a aktuálním děním ve firmě.

Zapojení vašich zaměstnanců

Vybereme ambasadory z řad vašich kolegů, které zapojíme do tvorby obsahu a kteří budou propagovat značku uvnitř i venku firmy. Vybereme vhodnou komunikační platformu, která podpoří sdílení nápadů, tvorbu a korektury obsahu a jeho publikování do vybraných kanálů.

Tvorba a distribuce obsahu

Budeme vytvářet a pravidelně publikovat unikátní a autentický obsah, včetně textů, obrázků, videí a grafiky, která bude rezonovat s vaším cílovým publikem.

Sledování a hodnocení

Měsíční zprávy nám poskytnou přehled o výkonnosti komunikačních aktivit, s důrazem na analýzu dopadu na angažovanost zaměstnanců a vnímání značky.

Optimalizace komunikace

Využijeme zpětnou vazbu od zaměstnanců a zainteresovaných stran pro neustálé zlepšování komunikačních aktivit. Na společných workshopech budeme ladit strategii i obsah a navrhovat další témata.

Webové stránky navigace

Začněte komunikovat vaši značku

Udělejme k tomu 3 rychlé kroky

1

Popište situaci

Sdělte nám váš záměr, jeho cíle a také uživatele, kterých se týká.

2

Probereme možnosti

Ozveme se vám a pobavíme se o možném řešení vaší situace.

3

Navrhneme postup

Připravíme plán a kalkulaci pro váš konkrétní požadavek.

Napište nám

Je to naléhavé? Volejte +420 774 323 730.